Pagina's

zondag 12 november 2017

Summer falls into Autumn

Hallo blogvrienden,

Summer falls into Autumn dat is vandaag echt wel van toepassing. Brrr wat een herfstweer.

De basis is mal 470.713.321 van Dutch Doobadoo.


Het leuke afdrukje is een stempel van House Mouse en is ingekleurd met Sennelier.



Het prachtige papier wat ik heb gebruikt is van Pion.
Ik vind het zo prachtig van kleur!


Bovenaan heb ik een dubbele strik gemaakt. 
Links bovenaan het afdrukje een stukje van een stans van Noor!
Rechts op het afdrukje heb ik een boom terug laten komen die ook helemaal links op de kaart zit.



Links onderaan een leuk paddestoelrandje met een leuk grasrandje.

Gezellig dat je even langskwam!

liefs Anke





Geen opmerkingen:

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

mijn email adres

leuke blogs voor inspiratie

Blogarchief