Pagina's

zondag 7 mei 2017

Distress Oxide

Hallo blogvrienden,

Vandaag laat ik jullie een kaart zien die ik heb gemaakt met een nieuwe vorm van DutchDoobadoo,
De basis heb ik gemaakt van zacht geel en daarop een maatje kleiner met groen.

Als laatste heb ik heb uitgeknipt uit Schut Aquarel papier.
Op het Aquarel papier heb ik eerst een zonnebloem gestempeld met een stempel van CraftEmotions (130501/1213)



De achtergrond heb ik gemaakt met Distress Oxide en verschillende masks van Dutch Doobadoo




De mooie tekst stempel is een nieuwe stempel van CraftEmotions (130501/1258) De druppelstempel is nummer 130501/1257

Dan nog verschillende masks van DutchDoobadoo gebruikt. Het zijn de nummers 470.715.104 en 470.715.013.

liefs Anke

1 opmerking:

Joke de Wit zei

Prachtig Anke.Gr.Joke

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

mijn email adres

leuke blogs voor inspiratie

Blogarchief