Pagina's

zondag 3 april 2016

Mixed Media MDF album

hallo blogvriendinnen,

Vandaag laat ik jullie het nieuwe MDF mix media album van Dutch Doobadoo zien.


Voor dit album heb ik papier gebruikt uit de blok Life & Garden van CraftEmotions.


Het leuke van het album is dat er niet alleen MDF bladzijden in zitten maar ook andere materialen. Dat maakt het leuk om te bewerken.


Het MDF is beplakt met papier en vervolgens heb ik met afbeeldingen uit hetzelfde blok de bladzijden gescrapt.


Ik heb ook verschillende andere materialen toegevoegd. Een kantje, taartrande, stansje, lintjes enzovoorts.


Ook verschillende stansjes gebruikt van CraftEmotions. Hier zie je het leuke bloemenrandje, 



2 opmerkingen:

Margo zei

Oh wat prachtig Anke !
Groetjes
Margo

Doris knippenenplakken zei

Hoi Anka,
Prachtige creatie echt schitterend !!
Groetjes Doris

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

mijn email adres

leuke blogs voor inspiratie

Blogarchief