Pagina's

dinsdag 5 mei 2015

SOL Dutch Doobadoo

Hallo lieve blogvriendinnen,

Een paar weken geleden was er weer een leuke SOL van Dutch Doobadoo die ik hier nog niet heb laten zien.
Soms zet ik het wel op facebook maar vergeet ik het hier te zetten.

Met de tagmal kon je een soort drie-luik maken.


Het papier wat ik heb gebruikt komt van LOTV. 

Op de rechtse een mooie mal van Noor! met daarin een tekst van CraftEmotions. Blijf het prachtige teksten vinden.

In het midden ook een mal van Noor! met daarop een lief stempeltje van WildRose die is ingekleurd met Sennelier in de kleurtjes 211 voor het vosje. De voetjes met 744. de tak met 440 en de blaadjes met een mengsel van 805 en 917.

dan links het raampje uit de laatste kit van Magnolia. Ook een leuke mal!



Bedankt voor je bezoekje en een fijne dag!

liefs Anke

2 opmerkingen:

Doreen zei

This is gorgeous,love the wonderful design.xxx

Anoniem zei

Een prachtig drieluik!

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

mijn email adres

leuke blogs voor inspiratie

Blogarchief