Pagina's

donderdag 26 februari 2015

Happiness

Hallo lieve blogvriendinnen,

Vandaag laat ik jullie weer iets zien met de nieuwe Happiness lijn van CraftEmotions.
Deze lijn is nu verkrijgbaar. Helaas zijn de houten figuurtjes die erbij horen nog even niet te verkrijgen maar ze komen er aan.

Deze keer heb ik er het drieluik van Let's Get bizzee beplakt.




Van de stempels (130501/1083) heb ik een dromenvanger gemaakt. De stempel eerst met versamark gestempeld en daarna met Wow embospoeder bewerkt. Toen de stempel uitgeknipt en verhoogd opgeplakt. Eronder wat witte veren gedaan.
De houten sleutels (811500/0211) aan touwtjes eraan gehangen.







De boeddha stempel (130501/1081) heb ik ook met versamark gestempeld en met witte embospoeder bewerkt. De tekststempel komt uit de set 130501/1084.

Dan ook nog het hart (130501/1082 met Wow embospoeder bewerkt.

Bedankt voor je bezoekje

liefs Anke

2 opmerkingen:

martina's kaartjes zei

dit is leuk ! mooi
grtjs, martina
x

Doreen zei

This is just gorgeous,love the fab design..xxx

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

mijn email adres

leuke blogs voor inspiratie

Blogarchief