Pagina's

zaterdag 31 januari 2015

Botanical Summer

Hallo lieve blogvriendinnen,

Vandaag leek het wel even voorjaar toen het zonnetje er door kwam. Wat kan ik daar toch naar verlangen. Lente!

Deze eieren van Let´s Get Bizzee heb ik beplakt met het mooie nieuwe papier van CraftEmotions Botanical Summer. Zie je het voorjaar voor je?




Het lieve hertje van Wild Rose heb ik ingekleurd met Sennelier.
De houten figuurtjes mogen natuurlijk ook niet ontbreken.

Dan nog het vogelhuisje. Ook die heb ik gekleurd met Sennelier.


Wat heb ik gebruikt:

Papier 118040/0107
Stempel 130501/1074
Stempel Wild Rose 180017/0377
Houten figuurtjes 811500/0171 0172 en 0203

Let’s get bizzee MDF eieren
bloemen WildRose

Fijn weekend allemaal.

liefs Anke

3 opmerkingen:

Joke de Wit zei

Prachtig gemaakt Anke.Groetjes Joke

Antoinette Voorn zei

Wat een dotje van een creatie en laat het voorjaar maar komen!

Helen zei

Wat een prachtige creatie en inderdaad laat het voorjaar maar komen. Groetjes Helen

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

mijn email adres

leuke blogs voor inspiratie

Blogarchief