Pagina's

dinsdag 19 augustus 2014

Knotsgekke Kaartenbeurs

Hallo lieve blogvriendinnen,

Volgende week is het weer knotsgekke kaartenbeurs in den Bosch.

Op alle 3 de dagen mag ik op de stand van Ge-we Hobby een workshop doen met spulletjes van CraftEmotions.

Je kunt dan aanschuiven voor het maken van een kersthanger.

Deze kerstboom hangt vol met voorbeeldjes.


Je mag kiezen welke vorm en welke papier lijn je wilt gebruiken.




Kom je ook bij me aanschuiven voor een workshop?

liefs Anke

7 opmerkingen:

Margreet zei

Ziet er leuk uit, Anke...wie weet zie ik je daar wel.
xxx Margreet

Joke de Wit zei

Prachtig Anke.Groetjes Joke

martina's kaartjes zei

wauw, dat ziet er mooi uit ! toppie, veel plezier op de beurs
grtjs,martina
x

Anoniem zei

Dat ziet er leuk uit!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Doreen zei

Love this,just gorgeous.xxx

Erica ♥ zei

Wow dat ziet er heel gaaf en gezellig uit ☺
Liefsss van Erica
{Heidebloempjuh}

Debby Kuster zei

Hoi hoi

ok wij zijn weer van de partij op de beurs, of ik genoeg tijd heb om een workshop te komen volgen weet ik niet, maar we komen wel even gedag zeggen en alle creaties in het echt bewonderen.......... tot de 29ste

liefs Debby

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

mijn email adres

leuke blogs voor inspiratie

Blogarchief