Pagina's

dinsdag 24 juni 2014

press boss van Nellie Snellen

Hallo lieve blogvriendinnen,

Aan mij is gevraagd om de Press Boss machine van Nellie Snellen te proberen.
Nu had ik deze machine nog nooit gebruikt dus dat wilde ik natuurlijk zeker proberen.

Het voordeel van deze machine is dat je maar 2 platen nodig hebt en alle mallen kunt gebruiken, zowel dikke als dunne dies.
Je hoeft alleen maar de druk te regelen. Dit gaat door een heel gemakkelijk schuifje bovenaan de machine.

Ik heb voor deze kaart de machine gebruikt en het ging prima.
Voor het design papier op stand 5, cardstok op stand 4 en het spijkerstof op stand 2.




Het afdrukje van LOTV heb ik ingekleurd met Sennelier.
Daaronder zit een stans van Noor! die ik dus heb uitgestansd op stand 4 van de Press Boss en daarna met de embosmat heb gedraaid op stand 9.

De bloem links onder heb ik gestansd op stand 2 met stans SD022 van Nellie Snellen en het hart MFD072 ook. Hiervoor heb ik de spijkerstof van Dutch Doobadoo gebruikt.
De machine snijdt het prima uit. Hier kun je dat goed zien.



De vorm van de kaart is een mal van Magnoia en de grote vlinder is een mal van Marianne Design.

Het is heel leuk om een machine te mogen uitproberen, super bedankt Nellie!
De machine is vooral ook heel handig omdat je A4 formaat platen hebt. Je kunt dus ook grote dies of meerdere tegelijk stanzen.



Uiteraard is deze machine en de dies van Nellie Snellen verkrijgbaar bij CraftEmotions

Gezellig dat je even langskwam.

liefs Anke

4 opmerkingen:

Doreen zei

What a gorgeous card,fab image and colours.xxx

Joke de Wit zei

Prachtig kaartje Anke.Groetjes Joke

Neline zei

geweldig mooie kaart heb je gemaakt!
groetjes
Neline

Irene zei

Prachtige kaart Anke, leuk zeg zo maar mogen spelen met iets nieuws!!

xx Irene

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

mijn email adres

leuke blogs voor inspiratie

Blogarchief